Demonen's kennel

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Irene Malm - 29 september 2011 10:19

Nu är det första inlägget i min nya blogg,tyvärr så fungerade inte den andra vilket gör att man inte ens försöker skriva. Fenomenet att allt försvinner som man skrivit är säkert välbekant för dom flesta,tror alla råkat ut för detta någon gång och det är väldigt frusterande. Nu har dock Nina  hjälpt mej med att få igång en ny och den kommer förmodeligen fungera lite bättre!!!

Just nu är det rätt lugnt på hundfronten,nåja,om man tänker valpmässigt i alla fall. Det kan vara rätt skönt att få lite pause och bara ägna sej helt åt dom stora istället ett tag. Det som stundar i höst är några som ska MH-testas och en äldre tik som jag ska tävla apellklass med. Hon har varit hos mej i ca en månad nu och jag tycker väldigt mycket om henne. Det är en mkt trevlig tjej som är positiv i alla lägen, hon älskar folk och trivs med livet.Får hon inte följa med på träningarna blir hon jättebesviken och det är ju kul iofs. 

Vidare så har jag en av mina andra älsklingar i fullt löp,Iaxedex Diva Demon började äntligen löpa vid 14 månaders ålder. Min lilla Div-unge är jättemysig i alla sammanhang,en stabil orädd tjej med perfekt storlek (28 kg)    

 Annat som hänt i veckan...blev regelrätt rånad här hemma häromkvällen. Mina två banterskor Pärla och Yla hade vält mitt nattduksbord och rivit ut allt vovvegottis ur lådan,fanns endast ca hälften kvar innan tjuvarna togs på bar gärning!!! Arg blir man inte i det läget,bara väldigt full i skratt.   

 Veckan har åxå inneburit stora problem med min rygg,det strålar ut i bennen och är väldigt jobbigt. Jobbade i måndags men det var ingen höjdardag,jag står o går hela dagen. Tisdagen valde jag att stanna hemma. Inbillar mej att jag känner mej en aning bättre idag men vi för se vad det blir under dagen.  

Önskar alla en skön torsdag...kramar från Löberöd!!!  

Presentation


DEMONEN'S KENNELBLOGG

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards